.

Tuesday 7 October 2014

Decisions, decisions

Mulla on jo noin vuoden ajan ollu tän blogin kanssa homma hanskassa ja hanska hukassa. Viime kuukausien aikana tää tunne on vaan pahentunu ja postaaminen on tuntunu ennemminkin pakkopullalta kun kivalta harrastukselta. Veikkaan, että se on välittyny teille lukijoillekkin, minkä takia ette oo kommentoinu niin paljoo, mikä taas vähentää mun motivaatioo entisestään. Kierre on valmis.

Mä oon miettiny taukoo, uutta blogia, jopa koko homman lopettamista. En kuitenkaan halua. Musta ei oo mihinkään taukoon, koska silti takaraivossa olis koko ajan se ajatus että joskus pitää palata blogin ääreen. Uusi blogi olis muuten hyvä vaihtoehto, mutta en haluu menettää teitä lukijoita. Te ootte kivoja. En myöskään jaksaisi vääntää kaikkien html-koodien kanssa taas kerran tuntitolkulla, tähän ulkoasuun oon kuitenkin ihan tyytyväinen. Ja bloggaamisen lopettaminen? Ei musta ihan siltäkään tunnu, vielä. Joskus varmasti tulee sellanen päivä, kun huomaan kasvaneeni tästä harrastuksesta ulos, mutta tällä hetkellä se tuntuu vielä ihan liian kaukaiselta.

Joten päätin että uudistan tän blogin. En oo vielä varma millä tavalla, mutta joitain visioita mulla on mielessä. Ootte ehkä huomannu etten kirjota enää englanniks, se on ensimmäinen muutos. En tiiä, musta vaan jotenkin ei tunnu luontevalta kirjottaa enkuks tänne. Mun instagram on englanniks, kuten myös toinen mun twitter-tileistä. Tarvin jonkun paikan mihin puran ajatukseni vain ja ainoastaan suomeks. Oon huomannu kaipaavani sitä, nyt kun äikänkursseillakaan harvemmin kirjotetaan mitään omista fiiliksistä tai mielipiteistä. 

Poistelen tässä joku päivä osan vanhoista postauksista, katellaan sen jälkeen mitä tästä tulee! Jotenkin tuntuu että nyt inspiraatio lähtee ihan eri tavalla lentoon kun sain tän pois sydämeltä. Uusien tuulien myötä hyvää syksyä kaikille ♥

3 comments:

  1. Sun blogi on ollu mun iiiiiisoooo inspiraation lähde mut oma kommentoiminen on hiipunu kun oon alkanu lukee sun blogia Bloglovinin kautta ja vaan kaikki miettiny omassa päässäni. Tunnen tuskasi koska oma blogi on kuolemaisillaan kun ei oo aikaa tai jaksamista kirjottaa sinne. Plus tää paska puhelin lagii niin en saa ees omaa nimeeni tähän ÖÖÖRGHH saatana

    ReplyDelete
    Replies
    1. apuaaa ihana kuulla että tykkäät ♥ tää piristi päivää hihi

      Delete
  2. Höh oisin halunnu kirjottaa sulle jotain tosi tsemppaavaa ja ihanaa, mutta nyt vaan ei löydy sanoja kunnolla. Mutta sitä vaan että sun blogi on ihana ja yks mun lemppareista! Ja Lotta säkin oot niin ihana, sellasen kuvan susta oon tän verkon kautta saanut♥ kaikkee hyvää sulle ja ihanaa että jatkat bloggaamista vaikka tiiänkin että moti voi olla tän kanssa usein vähissä...

    ReplyDelete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥