Tuesday, 5 November 2013

You're beautiful, it's true

Mua hävettää tunnustaa kellekkään, että mä oikeesti tykkään esiintymisestä. Tykkään laulamisesta, mutta se tuntu paljon kivemmalta ysien konsertissa kun suihkussa. Mua hävettää mun tajuttoman kova nauru. Joskus häpeen sitä että käytän vieläkin luokkasormusta. Häpeen sitä että mua ei oikeestaan haittaa joittenkin ihmisten loittoneminen mun elämästä. Välillä hävettää myöntää kuinka läheinen mä oon mun sisarusten kans. Eilen olin aika nolo kun lähdin torkalle ostaan uutta meikkivoidetta ja tulin takas kahden suklaapatukan kans. Ja ilman sitä meikkivoidetta. Just nyt mua hävettää kirjottaa tätä postausta, kun tuntuu ettei tässä oo mitään järkee.
Mutta sillon oon ylpee itestäni kun saan ruotsin verbitestistä kympin. Tai kun pääsen candy crushissa vihdoinkin siitä tasosta läpi, missä olin jumissa varmaan kuukauden. Oon siitäkin aika ylpee että mulla on sata seuraajaa we♥itissa. Melkein halkeen ylpeydestä, jos saan jonkun nauraan. Oon itestäni ylpee, jos osaan olla hyvä ystävä ja valita oikeet sanat sillon kun toisella on jotain sydämellä. Kaiken surun jälkeen tunsin ylpeyttä, kun kävin kattomassa Marjaa pyhäinpäivänä, vaikkei se helppoo ollutkaan.
Joskus pitää astua oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja tehdä niitäkin asioita jotka hävettää. Saattaa yllättyä. PMMP:n sanoin "kannattaa kokeilla itsensä häpäisyä, siihen ei kuole, kokeilin, oon vielä hengissä". Ja joskus voi miettiä, kannattaako niitä kaikkia asioita edes hävetä. Jos et jollekkin asialle voi mitään, niin kannattaa ehkä vaan unohtaa se. Ja yrittää elää sen ja kaikkien muittenkin pikkujuttujen kanssa, jotka tekee susta just sut. Ulkonäöltä tässä maailmassa on paljon samanlaisia, johtu se sitten pukeutumistyylistä tai hiustenväristä, mutta luonteet kaikilla on erilaiset. Sä oot jollekulle täydellinen just tollasena. Sulla on täysi oikeus olla ylpee itestäs. Älä ikinä unohda sitä.

12 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Mun mielestä se on usein pelkästään positiivinen piirre ihmisessä, jos oikeasti pitää esiintymisestä. :) Itellä oli just tänään yks esitelmä ja vaikka en esiintymistä erityisemmin jännitäkään, niin en vaan haluais esiintyä ja tollaset tilanteet ois kyllä helpompia, jos tykkäis siitä kokemuksesta aidosti.

    Mukavia kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo siis kyllä mäkin tollasissa tilanteissa oon ihan kauhusta kankeena jos pitää vaan puhua, mut just laulaminen tai näytteleminen on ihan sikakivaa! kiitos :)

      Delete
  3. Ihana postaus! Kiitos tästä päivänpiristyksestä!:))

    ReplyDelete
  4. lotta ahhh löysin sun blogin taas ku hukkasin sen varmaa kaheks tai kolmeks kuukaudeks!:o ja puhut niin asiaa ja kirjotat ihanasti, kiva postaus!!:)

    ReplyDelete
  5. Lotta ihana postaus!!<3

    ReplyDelete
  6. ihana postaus ja lovelove noita englannin kielisiä sanontoja tos oikeella <3 jatka samaan malliin!

    ReplyDelete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥