.

Friday 1 November 2013

Treasure, that is what you are

oon ihan unohtanu esitellä teille Emmin tuliaisen Abu Dhabista XDDD en oikein tienny oisko pitäny itkee vai nauraa kun sain ton ahahah
oli ihan hemmetin kirpeetä hyi
nauratti
Emmin lumia ja meiän whatsapp-keskustelu ♥
kuva on aika huono mutta Nelli teki taas ihan semihienon letin (8

Tänään Emmi, Iina ja Sanni tuli koulun jälkeen meille. Syötiin kerrankin terveellisiä herkkuja, katottiin leffa ja randomeita videoita youtubesta ja naurettiin. Kukaan ei saa mua nauraan niinkun te. En välillä oikein voi tajuta, missä välissä meistä tuli näin tiivis porukka. Tai siis Emmin oon tuntenu melkein koko ikäni, mutta Iinaan ja Sanniin tutustuin vasta Sylvään aikana. Pidin aina niitä sellasina kavereina, joitten kans oli ihan kiva hengailla musiikin ja kotsan tunneilla. Ja nykyään molemmat kuuluu ehdottomasti mun parhaisiin ystäviin. Jotenkin lukion alettua se oli kun sanaton sopimus, että me neljä mentiin yhdessä syömään, vietettiin välkät yhdessä ja pian me oltiinkin koko ajan yhdessä. Oon niin kiitollinen teistä kaikista kolmesta ♥

2 comments:

  1. AIKA SÖPÖÄ♥♥♥♥ VARSINKIN KOMEA ENSIMÄINEN KUVA:):):)
    + iteoot paras

    ReplyDelete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥