Thursday, 14 November 2013

There's a fire starting in my heart

Yläpuolella minä aika tasan kaks vuotta sitten ja biisi, jota tuli sillon paljon kuunneltua. Koska arvatkaas mitä? Tänään on walking in the airin 2-vuotissynttärit! Aika kuluu ihan uskomattoman nopeesti. Muistan vieläkin niin tarkkaan sen päivän, kun tulin vaikeen fysiikankokeen jälkeen kotiin ja istahdin iskän läppärin eteen. Surffailin päämäärättömästi ja mieleen juolahti ajatus, että pitäisköhän taas kerran tekasta blogi. Mulla oli siinä ehkä 5.-7. luokilla ollu parikin blogia ja niistä on parin kaverin kans hyvät naurut saatu aikaseks.. :D En aiemmilla kerroilla ollu jaksanu sitä touhua kun korkeintaan pari viikkoo. En olisi kyllä ikinä uskonu että tällä kertaa tästä tulis oikeesti jotain. Että blogista tulis näin iso osa mun elämää. Tää on tällä hetkellä oikeestaan mun ainoo harrastus. Haluun kiittää teitä kaikkia jotka teette tästä jonkun arvosta ja jaksatte lueskella mun tyhmiä höpinöitä päivästä toiseen, ootte parhautta ♥
Tässä vielä muutama julkasematta jääny kuva viime viikonlopulta. Emmi ja Heini oli meillä yötä perjantaista lauantaihin, tehtiin suklaafondue, oltiin omeglessa ja katottiin leffoja (tossa kuvassa tosin on vaan vaihtoehtoja, ei me noita kaikkia katottu XD niin ja hsm 2 oli sitten oikeesti läpällä), oli ihan huippua kiitos tytöt ♥ Isäinpäivä mulla menikin sitten suurimmaks osaks bändin kans treeneissä koska *rumpujen pärinää* esiinnyn sunnuntaina kummitätini eli Essi Leppäkosken konsertissa. Jos kiinnostaa niin ilmestykää Sylväälle kello 15, liput 10/15€ (; Anyway, ehdin aamulla hotkasta ihan riittävästi äitin tekemää maailman parasta kahden suklaan kakkua, oi että oispa tota vieläkin!

Koeviikko alkaa tiistaina. En jaksaisi. Miten tääkin jakso meni näin nopeesti? Oon kyllä ihan tyytyväinen että se on kohta ohi, kolmosjakso on nimittäin mulla koko vuoden rennoin (8

2 comments:

  1. Oii, ihania kuvia! tuli nälkä :D


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    ReplyDelete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥