.

Monday 30 September 2013

If you can't get what you love, you learn to love the things you've got

Mulla oli paras viikonloppu pitkään aikaan. Ihan kun olisin lomaillu täysin kaks päivää. Koeviikko on vihdoinkin ohi ja sen kunniaks mentiin perjantaina Heinin ja Veetin kans Emmille syömään ja kattoon leffaa samalla kun muut oli kännäämässä lukiobileissä. Heini tosin on nolis amis mutta sen täyty kertoo kaikki juorut siltä rintamalta. Lauantaina en tehny oikeesti yhtään mitään. Sunnuntaina kävin Merin kans kuvailemassa (ette varmaan tajunnu vielä että siitä tulosta siis tossa yläpuolella hehe) ja myöhemmin menin vielä heseen Sannin, Iidan, Patrikin, Veeran, Pauliinan ja Tiian kans. En oo muuten ikinä syöny niin nopeesti hesessä. En tiiä miks.

Oon yllättyny mun kurssinumeroista niin paljon - positiivisesti. Tänään alko uus jakso ja mun mielestä vaikuttaa ainakin tähän mennessä rennommalta kun eka. Tänään osasin kertoo Veetille mikä on torstai espanjaks ja huomasin wilmasta että sain pitkän matikan kurssista kasin. Iina sano mulle ruokajonossa "haista passiivinen apina" ja musan tunnilla me oltiin kaikista parhaat djemben soittajat. Ruotsi ei voisi oikeestaan vähempää kiinnostaa ja mun myönteinen ennakkoluulo psykasta musertu tajuttoman muistiinpanomäärän takia joten jätin puolet kirjottamatta.

Tajusin tänään mitä candy crushin tasossa 76 pitää tehdä. Ei lukiossa ookkaan niin kamalaa.

2 comments:

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥