Sunday, 25 August 2013

Timantit on ikuisia

Tää viikonloppu hurahti suurimmaks osaks Tyrvisturnauksen merkeissä. Lenni siis pelas siellä, valkosessa paidassa numero 24. Yleensä se on kamala kiusankappale, yleisillä paikoilla sitä saa aina hävetä eikä siitä oo koskaan mitään iloa tai hyötyä. Mutta kun se pelaa. Silloin mä oon siitä niin äärettömän ylpeä. Lenni pelaa oikeesti hyvin. Ja se pelaa täysillä.
Niille jotka ei vielä tiedä, mä pelasin siis itekkin Tyrvisliigassa muistaakseni kuusi vuotta. Muistan että mäkin yritin aina parhaani, pelasin täysillä, koska rakastin sitä lajia. Ja rakastan edelleen. Nykyään on vähän vaikeeta jatkaa tätä harrastusta, kun keskustaan on meiltä se about 12 kilsaa ja vapsin joukkueilla on treenejä vähän turhan usein. 
Oon käyny kattomassa tän joukkueen pelejä koko kesän, ja oppinu muistaan melkein jokasen pelaajan nimeltä. Välillä tuntuu kun ne kaikki ois mun omia sisaruksia. On niin mahtavaa nähdä, kuinka ne lapset nauttii siitä mitä tekee ja onnistuukin vielä siinä. Ja ne tytöt! Mulle oli aina hirveen tärkeetä olla vähintään yhtä hyvä kun pojat, ja höyry nousi päästä aina jos mua aliarvioitiin. Vaikka mitä tapahtu, en koskaan lähteny kentältä ennen kun huudettiin vaihtoon, purin vaan hammasta ja jatkoin. Noi tytöt tekee samoin. Ne on hyviä. Oon ylpee niistäkin.
Noilla on myös ihan mahtava joukkuehenki. Niinkun alussa sanoin, Lenni on yleensä tosi ärsyttävä. Yhdessä kohdassa sillä oli täydet mahdollisuudet tehä maali, mutta se syötti, koska "mää tiäsin että helmi haluaa tehä ees yhen maalin tällä kaudella". Mun suu oikeesti loksahti auki tossa kohtaa. :D Ei mun veli oo tollanen. Ei se oo noin huomaavainen. Ja se maali muuten tuli.
Tuolla oli ihan mahtava tunnelma koko viikonlopun. Sain hetkeks palata niihin vuosiin, kun ite juoksentelin noilla kentillä pallon perässä violetti FC Sammaan paita päällä. Muistan kuinka kamalaa oli se viimenen kesä kun sain pelata. Mulla oli just se pakkomielle, että "en muuten varmasti itke kun noi pojat näkee että oon nössö", mutta kotona olin niiiiiin katkera ja päästin kyynelkanavat auki. Se oli sillon tosi kova paikka.
Nää parhaat muuten voitti pronssia! (;

10 comments:

  1. APUAAAAA IHANA LENNI XDD♥ sano tersui oonatädiltä ♥

    ReplyDelete
  2. ooii hiukan ihana tää <3

    ReplyDelete
  3. Ihana postaus ♥ Tosi kiva blogi sulla, varsinkin toi banneri on aivan upea! :)

    http://chiquine.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitos paljon!! oon lukenu sun blogia jo tosi pitkään, yks mun lemppareista ♥

      Delete
  4. Suloinen postaus! :) <3 mistä noita pirkan jääjuttuja saa, en oo löytänyt mistää? :D onko ne palastealtaassa vai kylmäkaapissa vai missä? Tyhmä kysymys..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ainakin täällä päin supermarketin pakastealtaasta löytyy :D kiitos!!

      Delete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥