Thursday, 22 August 2013

Jossain lähellä aika odottaa pysäyttäjää


en kestä mun taiteellisuutta XD
lol tenu
Yhtenä iltana ajoin skootterilla joskus puoli kymmenen aikaan. Mulla oli kuulokkeet korvilla ja aurinko oli just laskemaisillaan. Taivas oli hempeen vaaleenpunanen. Radiosta alko soimaan Clouds ja mä vaan unohdin ihan kaiken. Sillä hetkellä unohdin mihin olin menossa, että lukio on perseestä, että syksy ja talvi on tulossa liian pian, että mua väsyttäis seuraavana aamuna törkeesti, että olin totaalisen jäässä. Sen hetken kauneus aiheutti mulle enemmän kylmänväreitä kun se ilma joka oli ehkä noin kymmenenasteista. Tajusin että oon ihan onnellinen kaikesta huolimatta. Kun vaan unohdin ne asiat jotka tällä hetkellä yrittää estää mua olemasta onnellinen. Voi kun pystyisin unohtaan ne aina kun haluan.

 Unohtamisen sijaan vaan haistatan joskus paskan koulukirjoille ja hautaudun sohvalle pelaan pouta tai kattoon gossip girliä tai twiittaan Sannille "ite oot". Koska vaikka lukio on perseestä, sain sieltä tabletin. Vaikka syksy ja talvi on tulossa, sen ei tarvi tarkottaa etten olisi onnellinen. Ja sitä paitsi kesäkin tuntuu sen jälkeen taas niin upeelta. Vaikka mua yhtenä (no okei, kahtena) aamuna väsyttäis ihan sairaasti, en ikinä unohda sitä kokemusta kun olin ylen kuvauksissa heittämässä erittäin väsynyttä läppää Sannin, Iidan ja Patrikin kanssa, ja nauramassa paljon. Vaikka olisin joskus jäässä, mulla on silti niin lämmin sisältä. Koska mulla on ihania ihmisiä mun ympärillä. "That made me feel warm inside", niinkun mä ja Veeti joskus sanotaan. Voisin sanoa noin oikeastaan aika usein.

8 comments:

  1. Replies
    1. miksen tiiä mistä toi tulee XD mut ♥

      Delete
  2. Replies
    1. sää oot ja tulevat jugurtti_bileet!! (8

      Delete
    2. MÄKIN JUGURTTIA SYÖMÄÄN BILEET siis ens viikola

      Delete
  3. KUVAUKSISSA OLI EHKÄ PARASTA MITÄ MULLE ON KOSKAAN TAPAHTUNU KOSKA EN OO IKINÄ NAURANU NII PALJON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD äks de
    mut aika hieno banaani
    ite oot
    hieno teksti
    ite oot
    ite oot ite oot enemmän ku mää :))))))))) voitin

    ReplyDelete
    Replies
    1. ITE OOT BANAANI ja jep se oli ihan parasta XDDD tahdotko kastiketta

      Delete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥