Sunday, 12 May 2013

I love you to the moon and back.

Äiti on se ihminen, joka potkii mua henkisesti persuuksille jos yritän olla turhaan teiniangstinen. Silti äiti on myös se, joka kuuntelee jos mulla on oikeasti huolia. Äitiä voi halata ja sen olkapäätä vasten voi itkeä jos suru yllättää. Äiti käskee aina mun soittaa sen kännykkään, koska se on hukannut sen. Tai etsiä sen kellon ja sormukset kun se on lähdössä johonkin. Äiti aina vaivihkaa pelastaa mut jos iskä sanoo liian aikaisen kotiintuloajan. Äidin kanssa voin olla eri mieltä ilman että siitä syntyy riita. Äiti on se, joka kertoo jos mulla on liikaa huulipunaa tai meikkivoiteen rajat näkyy. Äiti laittaa mun hiukset silloin jos haluan kampauksen jota en itse osaa tehdä. Äiti on opettanut mut leipomaan, tiskaamaan ja repimään rikkaruohoja. Äiti kannustaa mua jatkamaan lenkkeilyä ja kertoo niistä ajoista kun itse oli nuori ja harrasti yleisurheilua. Äidin kanssa nauretaan välillä jollekkin ihan tyhmälle ja lapselliselle jutulle. Välillä äidille voi suuttua, mutta aina tietää että lopulta kaikki on hyvin. Koska äiti rakastaa mua, tapahtui mitä hyvänsä. Äiti on myös se ihminen, ketä mä rakastan enemmän kuin ketään muuta. 

Hyvää äitienpäivää ♥

2 comments:

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥