.

Thursday 18 April 2013

Älä juokse mun luota, kun on kevät ja kevät kutsuu sua

Kevät aiheuttaa mulle selittämätöntä onnellisuutta. En tiedä montaa parempaa asiaa kuin se, että aamulla bussipysäkille kävellessä lintujen laulun peittää ainoastaan joen kohina. Näinä hetkinä rakastan asua maalla. 
Aamulla herään ja ajattelen "EI EN JAKSA EN PYSTY EN HALUA" noin sekunnin ajan, kunnes katson ikkunasta ulos ja näen vielä matalalla olevan auringon. Sillon muhun virtaa tajuttomasti energiaa, ja nousen sängystä hymy huulilla. 
Oon paljon vähemmän tietokoneella. Teen joskus jopa läksyt jo kotona. Lähden juoksulenkille iloisena, ja myös tuun sieltä iloisena. Oon taas löytänyt rakkauden kirjojen lukemiseen. En hermostu, vaikka iho menisi huonoon kuntoon suklaansyönnin takia. Hymyilen enemmän. Nauran enemmän.
Oon liian monena päivänä kokeillut kesävaatteita. Ja aurinkolaseja. Ei enää kauaa niin niillä voi mennä uloskin. Lumet on sulanut ihan muutamassa päivässä melkein kokonaan. Ja maanantaille on luvattu 14 astetta lämmintä. Oih. ♥
Tällä hetkellä oon melkein pelottavan onnellinen. Mutta vaan melkein. :>

kuvat we♥it

2 comments:

  1. we♥it kuvat on kyl niin ihanii ja inspiroivii :) sulla on muuten aivan ihana ja jotenkin satumainen toi tausta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi niin munkin mielestä!! Kiitti :>

      Delete

Kommentoimalla voit olla mun aurinko ♥ / Leave your comment and you can be my sunshine ♥